نتایج کامل هفته بیست و دوم بوندس لیگا؛ هتریک رویس و کلین شیت نویر


 

سایت گل- هفته بیست و دوم بوندس لیگا با دیدار جمعه شب وولفسبورگ و بایرن مونیخ آغاز شد سایر دیدارهای این هفته شنبه و یک شنبه برگزار شد.

برتری بایرن و دورتموند، پیروزی بایرلورکوزن از مهمترین نتایج این هفته بود بایرن با این پیروزی 57 امتیازی شد و همچنان صدرنشین بوندس لیگا باقی ماند بوروسیا دورتموند با 42 و بایرلورکوزن 41 امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.
 

نتایج کامل بازی های هفته بیست و دوم بوندس لیگا
 

وولفسبورگ 0 2 بایرن مونیخ
بایرن مونیخ صدرنشین مطلق بوندس لیگا در هفته بیست و دوم میهمان وولفسسبورگ بود. این دیدار برای به دلیل نزدیکی زمان آن با بازی مهم لیگ قهرمانان مقابل آرسنال برای مونیخی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

از دیگر حواشی این دیدار می توان به حضور مهاجمان کروات دو تیم که سابقه ی بازی در باشگاه های مقابل را داشتند اشاره کرد. اولیچ و ماندزوکیچ در ابتدای این فصل جای خود را در این دو باشگاه تغییر دادند. گل زیبای ماندزوکیچ در نیمه نخست و کنترل بازی توسط بایرن به خوبی تفکر هاینکس برای حفظ آمادگی بازیکنان را مشخص می کرد البته در دقایق پایانی آرین روبن نیز موفق شد اولین گل خود را در هفته بیست و دوم برای بایرن به ثمر برساند.

ماریو ماندزوکیچ پس از گلزنی مقابل باشگاه سابق خود خوشحالی نکرد گل زیبای او در نیمه نخست ادامه بازی را برای بایرن ساده تر کرد.
بایرلورکوزن 2 1 آگسبورگ
بایرلورکوزن در حالی میزبان یکی از فانوس بدستان بوندس لیگا بود که آن ها پس از نمایش ناامید کننده در دیدار پنج شنبه شب لیگ اروپا با تیمی خسته به بازی های این هفته آمدند.

لورکوزن هفته گذشته می توانست با پیروزی جای دورتموند را در رده ی دوم بگیرد اما این فرصت طلایی را با تساوی مقابل گلادباخ از دست داد اما بایری ها در این بازی خانگی مقابل تیم قعرنشین آگسبورگ مشکلی نداشتند و با به ثمر رساندن دو گل اول بازی تا حدودی با خیالی آسوده بازی را ادامه دادند هر چند که گلزنی آگسبورگ در دقایق پایانی تا حدودی پایان بازی را برای لورکوزنی ها استرس زا کرد.


اشتفان کیسلینگ در این دیدار نیز برای لورکوزن گلزنی کرد تا همچنان با ماندزوکیچ در صدر جدول گلزنان بوندس لیگا رقابت نزدیکی داشته باشد.
ماینتس 2 2 شالکه
شالکه بحران زده در هفته بیست و دوم میهمان ماینتس و شاگردان توماس توچل بود. شالکه پس از نتایج درخشان در لیگ قهرمانان اروپا به یکباره با افت شدیدی مواجه شد و این شکست سنگین 4 بر 0 در هفته گذشته مقابل بایرن نگرانی ها را برای هواداران این تیم در آستانه ی دیدار اروپایی مقابل گالاتاسرای افزایش داد.

ماینتس یکی از تیم های خوب این فصل بود آن ها در خانه مقابل هر حریفی خطرناک نشان دادند ماینتس در دقیقه 27 گل نخست بازی را به ثمر رساند اما در همان نیمه اول میشل باستوس بازی را به تساوی کشاند. نیمه دوم نیز به مانند نیمه اول دنبال شد ماینتس بار دیگر از حریف پیش افتاد اما بازه میشل باستوس بود که نتیجه را 2 بر 2 کرد تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

میشل باستوس که به صورت قرضی در نیم فصل به شالکه پیوست به نظر یکی از نقاط مهم هجومی این تیم است او موفق شد با دو گل گلزن کیرشنی ها را از شکست نجات دهد.


 بوروسیا دورتموند 3 0 فرانکفورت
بوروسیا دورتموند پس از شکست سنگین هفته گذشته مقابل هامبورگ و در غیاب لواندوفسکی محروم میزبان آینتراخت فرانکفورت و شاگردان آرمین فه بود.

تساوی با ارزش 2 بر 2 مقابل شاختار موجب شد تا شاگردان کلوپ با روحیه ای مضاعف به این دیدار گام گذارند. زوج مهار نشدنی رویس و گوتزه دفاع فرانکفورت را ویران کرد و سه گل از مارکو رویس موجب شد تا دورتموند همچنان با یک امتیاز اختلاف نسبت به لورکوزن جایگاه دومی را برای خود حفظ کند.

 

در دومین هفته پیاپی یورگن کلوپ مهاجم خود را به دلیل اخراج از دست داد. یولیان شیبر با کارت قرمز از بازی اخراج شد تا دورتموند بار دیگر ده نفره به بازی ادامه دهد و کلوپ در دیدار آینده بدون مهاجم نوک بازی کند.
هامبورگ
1 0 مونشن گلادباخ
دوسلدورف 1 0 گروترفورث
وردربرمن 2 3 فرایبورگ
آوگسبورگ
نورنبرگ 2 2 هانوفر
هوفنهایم 0 1 اشتوتگارت
اااتیم برتر هفته بوروسیا دورتموند که قاطع ترین نتیجه این هفته را بدست آوردند و موفق شدند تیم خوب فرانکفورت را با وجود 10 نفره شدن شکست دهند



گل برتر هفته با احترام به گل زیبایی که رافائل فان در فارت در دیدار مقابل گلادباخ به ثمر رساند به ماریو ماندزوکیچ و برگردون زیبای او می رسد



جشن گل هفته هم به جشن گل رویس و گوتزه باز می گردد رویس در این هفته با سه گلی که به ثمر رساند شایسته دریافت عنوان برترین بازیکن هفته است البته نباید از درخشش میشل باستوس نیز براحتی گذشت



ناکام هفته و شاید این فصل نیز بدون شک تیم ویزه ملی پوش اسبق هوفنهایم است او با هدف پیشرفت و حضور در لیگ قهرمانان برمن را به مقصد هوفنهایم ترک کرد اما در این باشگاه به یک سکونشین بدل شد.









نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391 ا 12:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.